Kárbejelentés
2024. február 29. 16:51
Megjelent az Alfa Biztosító mobilapplikációja, az AlfaGo
AlfaGo: tartsa kézben biztosítási ügyeit! Megjelent az Alfa Biztosító személyre szabott, ingyenes mobilapplikációja, az AlfaGo, melynek segítségével ügyfeleink mindig naprakész információkhoz juthatnak biztosításaikról, valamint ügyintézést, díjfizetést, kárbejelentést indíthatnak mobiltelefonjukról.
2023. augusztus 17. 10:45
Így vezess zöldebben: 3 tipp a fenntarthatóbb autózáshoz
A globális felmelegedés növekvő fenyegetése miatt életünk számos részét át kell gondolni, és ez alól nem kivétel az autós közlekedés sem.
2023. augusztus 9. 12:08
Alfa: közel egymilliárdos kár keletkezhetett az augusztus eleji viharokban
Több mint 6900 kárbejelentés érkezett augusztus 8-ig az Alfa Biztosítóhoz ebben a hónapban viharkárok miatt, a legtöbb kárigényt Budapestről és Pest vármegyéből jelezték. A várható kárkifizetés elérheti az 1.058 millió forintot.
2023. augusztus 8. 08:40
Alfa: akár a 650 millió forintot is elérheti a hétvégi viharkár
Közel 2 ezer kárbejelentés érkezett augusztus első napjaiban az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.-hez.
2010. december 10. 17:42
Kiöntött a Balaton, megdőlt a szélrekord
Újabb viharkárok a viharok évében A rekord erősségű szél újabb, több százmillió forintos kárt okozott tegnap, főként a Dunántúlon. A széllökések nyomán a Balaton több vízparti házat öntött el. A piacvezető lakásbiztosító, az AEGON Magyarország becslése szerint 5-6 ezer épületben keletkezhetett kár az idén immár sokadig ítéletidőben. A csütörtöki rendkívüli erősségű vihar ismét komoly károkat […]
2010. november 26. 12:38
Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén
Tegnap hirdették ki a telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű hazai felmérésének eredményét, mely alapján a biztosítók között az általános és a problémamegoldás kategóriában is az AEGON call centere szerezte meg az első helyet. A Budapest Calling – nemzetközi call center szakkiállítás – második napján adták át a GfK Hungária Top 10 Call Center Versenyének díjait, mely […]
2010. november 11. 17:01
„Viharnyomás” alatt is kiválóra vizsgázott az AEGON Magyarország ügyfélszolgálata
A Figyelő Top200 gálán elnyert, az Év pénzintézete cím után újabb elismerő oklevelet vehetett át az AEGON Magyarország: a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyben. Mint azt Vereczki András, a szolgáltatásokért felelős vezérigazgató helyettes kiemelte: a szakmai közvélemény elismerése után ez az eredmény azért rendkívül fontos, mert azok mondtak véleményt az AEGON-ról, akik igénybe veszik a szolgáltatásokat, […]
2010. október 18. 15:12
Az AEGON Magyarország az év pénzintézete
A pénzügyi válságnak ellenálló gazdasági teljesítménye és rugalmas ügyintézése alapján az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.-t választotta az év pénzintézetének a Figyelő TOP 200 gála szakmai zsűrije. A lakásbiztosítások területén piacvezető AEGON Magyarország tavaly tovább erősítette pozícióit a hazai biztosítási piacon, miután a gazdasági válság a piaci átlagnál jóval kisebb mértékben érintette üzleti eredményeit. A […]
2010. október 7. 13:36
Az AEGON kárszakértői 1 milliárd Ft-ra becsülik a társaságnál biztosított károsultak vagyontárgyaiban keletkezett károkat
A piacvezető lakásbiztosító, az AEGON Magyarország szerda délután – a Kormányzati Koordinációs Központ engedélye alapján – megkezdte a károk dokumentálását és sürgősséggel intézkedett az egyszeri 150 ezer forintos gyorssegély átutalásáról. A szakemberek előzetesen kb 1 milliárd forintra becsülik az AEGON-nál biztosított károsultak vagyontárgyaiban keletkezett károkat. A piacvezető lakásbiztosító, az AEGON Magyarország megerősített kárszakértői csapata tegnap […]
2010. október 6. 10:08
Az AEGON szolidaritásból segít az iszapomlás károsultjainak
A piacvezető lakásbiztosító, az AEGON Magyarország az ajkai térségben kialakult katasztrófahelyzetet mérlegelve úgy döntött: szolidaritásból segítséget nyújt az iszapomlás AEGON lakásbiztosítással rendelkező károsultjainak. Az AEGON Magyarország vezetése az ajkai térségben történt iszapomlás okozta katasztrófa körülményeit mérlegelve úgy döntött: ingyenes kárszemlét és készpénzes támogatást nyújt károsult ügyfeleinek, hogy az érintettek minél előbb megkezdhessék a károk helyreállítását. […]