Ügyintézés
2018. március 27. 10:56
Utasbiztosítás kárbejelentése
Az utasbiztosítási káreseményeket az Assistance szolgáltató belföldről és külföldről egyaránt 0-24 órában hívható segélyvonalán kell bejelenteni: (+36) 1 477 4900 Letölthető dokumentumok Az Alfa Biztosító által kiszervezett tevékenység keretében megbízott Assistance szolgáltató a SOS Assistance Hungary Kft. (1039 Budapest, Szentendrei út 301., Cg.: 01-09-703420), az utasbiztosítási károkat a Biztosító közreműködésével SOS Assistance Hungary Kft. rendezi. […]
2017. július 18. 11:38
Szolgáltatás karbantartás
Szolgáltatás karbantartás Tisztelt Ügyfelünk! A szolgáltatás átmenetileg nem érhető el, kérjük, keresse fel oldalunkat később. Megértését köszönjük!
2014. október 30. 14:35
Panaszbejelentés
Panaszbejelentés Amennyiben elégedetlen szolgáltatásunkkal, panaszát a következő csatornáinkon teheti meg: Elektronikus úton, az https://alfa.hu/ugyintezes/online-panaszbejelentes.html Telefonos ügyfélszolgálatunkon – a +36-1-477-4800 telefonszámon. (Magyarországról és külföldről is hívható.) Kollégáink a következő nyitvatartás szerint fogadják hívását: hétfő, kedd, szerda: 8:00-16:00 csütörtök: 8:00-20:00 péntek: 8:00-16:00 Postai úton – a panaszbejelentő nyomtatványt kitöltésével (Panaszbejelentő nyomtatvány), melyet nyomtatott nagy betűkkel kitöltve küldjön el […]
2014. október 30. 14:25
Online panaszbejelentés
2014. október 22. 14:17
Online időpontfoglalás
Online időpontfoglalás a Budapest, Üllői út 1. szám alatti ügyfélszolgálati irodánkba
2014. október 15. 14:24
Online fizetés
2010. július 7. 12:57
Budapesti központi ügyfélszolgálat
Ön várakozás nélkül intézheti ügyeit, ha előzetesen időpontot foglal honlapunkon. Online időpontfoglaláshoz kérjük, kattintson ide Tudta Ön, hogy online ügyfélszolgálatunk használatával akár otthonról is intézheti biztosítással kapcsolatos ügyeit? Ha még nem regisztrált ingyenes szolgáltatásunkra, most egyszerűen megteheti: ugyfelszolgalat.alfa.hu Ügyfélszolgálati irodánk nyitvatartása Nyitvatartás hétfő, kedd, szerda csütörtök péntek Budapest, Üllői út 1. (bejárat a Ráday […]
2010. március 19. 11:45
Panaszkezelési szabályzat
ALFA Ügyfélforgalom számára nyitva álló helyiségeiben és a Biztosító honlapján elhelyezett Panaszkezelési szabályzat I. A panasz bejelentésének módjai 1. Szóbeli panasz a) személyesen: – valamennyi, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségben (Központi Ügyfélszolgálati Iroda, Értékesítési pontok), azok nyitvatartási idejében. Az irodák címe, és nyitvatartási ideje a https://alfa.hu/ugyintezes/ertekesitesi-pontok-ugyfelszolgalati-iroda.html weboldalon található. b) telefonon: – 06-1-477-4800: csütörtökön 8:00 és 20:00 […]
2009. szeptember 27. 22:48
Telefonos Ügyfélszolgálat menütérkép
Javasoljuk, mielőtt telefonál, nézze meg, hogy az egyes menüpontok kiválasztásával milyen szolgáltatásokat tud igénybe venni. 1. Kárbejelentés, kárügyintézés munkatársunk segítségével 1. Lakás kárügyintézés 1. Érdeklődés folyamatban lévő kárügyről 2. Új kárbejelentés 2. Gépjármű kárügyintézés 3. Élet-, balesetbiztosítási szolgáltatások ügyintézése 4. Útlemondás biztosítás kárbejelentés 5. Otthoni vészelhárítás és Lakásdoktor Assistance szolgáltatás kapcsolása 6. Gépjármű Assistance szolgáltatással […]
2009. szeptember 9. 23:28
Kérjük, hogy káresemény bekövetkezése után először biztosítójához, az Alfához forduljon!
Személyes ügyfélszolgálataink Online gépjármű kárbejelentés Kizárólag minőségi munkát végző és megbízható javítópartnereket ajánlunk, akik megfeleltek az Alfa minőségtesztjén. Kedvezményeket, többletszolgáltatásokat kap a javítószerviztől. Ügyintézés, javítás, kárrendezés egy helyen. Javítási garancia a javítószerviz részéről. A helyreállítás költségét – meghatalmazása alapján – mi rendezzük a javítópartner felé. A szervizben az Önnel egyeztetett időpontban fogadják. A szervizben […]