Hírek
2012. március 29.16:53
Az AEGON Angyal nyerte a második díjat az ÉV alkalmazása versenyen
Parkol, tankol, segélyhívást indít az év egyik vezető mobil alkalmazása AEGON Angyal: a SMARTMOBIL konferencián az AEGON Biztosító autós alkalmazása nyerte a második díjat az ÉV alkalmazása versenyen Minden vezetés közben felmerülő fontosabb problémára azonnali megoldást nyújt a SMARTMOBIL konferencia az ÉV alkalmazása versenyének második helyezett applikációja, amelyet az AEGON Magyarország megbízásából a közelmúltban fejlesztettek […]
2012. március 23.10:48
A 2012-es AEGON Művészeti Díj kitüntetettje:
Grecsó Krisztán Mellettem elférsz című regényéért A zsűri nevében Tarján Tamás irodalomtörténész rövid indoklása: Grecsó Krisztián könyve, a Mellettem elférsz (Magvető, 2011) a manapság igen kedvelt műfaj, a családregény kereteit, poétikáját újragondolva több nemzedék krónikáját lapozza fel, széles olvasóközönséget érintve meg. A kisközösségéből kiszakadt narrátor főhős és a viharsarki („telepi”) família idő- és erkölcs-szembesítő jelene, […]
2012. március 22.17:05
AEGON Művészeti Díj 2012
Az AEGON Magyarország Zrt. az idén már hetedik alkalommal ismeri el a kiugró jelentőségű szépirodalmi művek alkotóit az AEGON Művészeti Díjjal, amelyet élő magyar író kaphat meg az előző évben újdonságként napvilágot látott, a szakmai zsűri döntése alapján választott művéért. Az AEGON Művészeti Díj eddigi elismertjei: 2006: Spiró György a Fogság című regényéért 2007: Rakovszky […]
2012. február 21.15:53
Támogatja a Freskófalut az AEGON
Már huszonegy gigantikus kép fogadja Bódvalenke látogatóit Az AEGON Magyarország is támogatja a Bódvalenkén lévő tartó Freskófalu projektet, amely világszerte egyedülálló kezdeményezésnek számít. Támogatja az AEGON Magyarország a Bódvalenke – Freskófalu projektet, amely egy sajátos kísérlet annak bizonyítására, hogy a művészet gazdasági és közösségformáló tényezővé válhat. Célja kettős: globálisan olyan alkotásokat létrehozni, amelyekre minden roma […]
2011. december 16.11:03
Több tízmilliós viharkárok
A fővárosból és Pest megyéből érkezett a legtöbb bejelentés az AEGON Biztosítóhoz Összességében több tízmillió forintnyi kárról tettek bejelentést az AEGON Biztosító ügyfelei a múlt csütörtöki viharok után. A legtöbb bejelentés Pest megyéből és a fővárosból érkezett. Tegnap reggelig összesen 1300 darab meteorológiai kárbejelentés érkezett a lakásbiztosítási piacon vezető AEGON Magyarországhoz a csütörtöki viharok nyomán: […]
2011. december 15.11:25
Karácsonyi ajándék nyolcszáz gyermek számára
Nyolcszáz cipősdoboz ajándékkal járulnak hozzá idén az AEGON Magyarország munkatársai az eredetileg a Baptista Szeretetszolgálat által indított, mára az ország egyik legismertebb és legsikeresebb jótékonysági gyűjtésévé vált „Cipősdoboz Akcióhoz”. A tavaly nagy sikerrel zárult cipősdoboz akciót az AEGON Magyarország ebben az évben is meghirdette munkatársai számára. A jótékonysági gyűjtést, ami mostanra országos méretűvé nőtte ki […]
2011. november 7.15:10
Felelősnek kell lenni a kötelező biztosításoknál
Az elektronikus szolgáltatások fejlesztése, a praktikus mobiltelefonos alkalmazások megjelenése az igazi újdonságai a 2012-es kötelező kampánynak– mondja Szombat Tamás, az Aegon Magyarország Zrt. nem-életbiztosításokért felelős vezérigazgató-helyettese Mi az újdonsága a 2012-es kötelező biztosításoknak? A jövő évi biztosítási díjkalkulációknál már nem lehet csak és kizárólag az árak alapján dönteni. Egyre több olyan kiegészítő termék jelent meg […]
2011. október 29.17:14
Állatok mentora díjat kapott az AEGON
A kisállat-biztosítás nagy lépés az állatok védelméért, életkörülményeik javításáért Állatok mentora díjjal jutalmazta a Rex Alapítvány az AEGON Magyarországot a közelmúltban bevezetett kisállat-biztosításért, valamint az állatmenhely 1%-os kampányában nyújtott segítségéért. Az elismerést minden évben olyan támogatók kapják, akik átlagon felüli erőfeszítéseket tesznek az állatok védelméért, életkörülményeik javításáért. Az egyik legaktívabb magyarországi állatmenhely, a Rex Alapítvány […]
2011. október 24.10:35
Két kategóriában is megőrizte első helyét az AEGON a Call Center-ek hazai versenyében
Az „általános ügyfélkiszolgálás” és a „problémamegoldás” kategóriákban a tavalyi győztes AEGON Magyarország Zrt. megőrizte vezető helyét az idei Call Center Díj versenyben. A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon, október 19-én ünnepélyes keretek között átadták a GfK Hungária Piackutató Intézet által alapított Call Center verseny díjait. A megmérettetés során közel 4500 hívással 200 000 […]
2011. szeptember 23.10:59
„Műholdkárnál” is jól jöhet a biztosítás
Extrém, és ritkán bekövetkező események ellen is védelmet nyújthatnak a különböző módozatok Ma érkezik a légkörbe a NASA egyik műholdja, és szakértők szerint egyes darabjai szárazföldre is eshetnek. Bár annak az esélye, hogy a Földre érkező alkatrészek anyagi kárt, vagy netán személyi sérülést okozzanak, minimális, az ehhez hasonló extrém esetekre is létezik biztosítási védelem. Várhatóan […]