Hírek
2010. november 26.12:38
Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén
Tegnap hirdették ki a telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű hazai felmérésének eredményét, mely alapján a biztosítók között az általános és a problémamegoldás kategóriában is az AEGON call centere szerezte meg az első helyet. A Budapest Calling – nemzetközi call center szakkiállítás – második napján adták át a GfK Hungária Top 10 Call Center Versenyének díjait, mely […]
2010. november 11.17:01
“Viharnyomás” alatt is kiválóra vizsgázott az AEGON Magyarország ügyfélszolgálata
A Figyelő Top200 gálán elnyert, az Év pénzintézete cím után újabb elismerő oklevelet vehetett át az AEGON Magyarország: a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyben. Mint azt Vereczki András, a szolgáltatásokért felelős vezérigazgató helyettes kiemelte: a szakmai közvélemény elismerése után ez az eredmény azért rendkívül fontos, mert azok mondtak véleményt az AEGON-ról, akik igénybe veszik a szolgáltatásokat, […]
2010. október 18.15:12
Az AEGON Magyarország az év pénzintézete
A pénzügyi válságnak ellenálló gazdasági teljesítménye és rugalmas ügyintézése alapján az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.-t választotta az év pénzintézetének a Figyelő TOP 200 gála szakmai zsűrije. A lakásbiztosítások területén piacvezető AEGON Magyarország tavaly tovább erősítette pozícióit a hazai biztosítási piacon, miután a gazdasági válság a piaci átlagnál jóval kisebb mértékben érintette üzleti eredményeit. A […]
2010. október 7.15:03
Páratlan páros elismerés: AEGON Művészeti Társdíj 2010
Két összefonódó, ezért is különleges elismerést hozott létre 2006-ban az AEGON Magyarország Zrt.: az AEGON Művészeti Díjat és a hozzá kapcsolódó AEGON Művészeti Társdíjat. A cél az volt, hogy az alapító ezzel is elismerje a kortárs magyar művészeket, a korunkban születő, kiemelkedő alkotói teljesítményeket. Az AEGON Művészeti Díjat kortárs magyar író kaphatja meg az előző […]
2010. június 18.12:18
Megtízszereződött a kár idén májusban
A 3 milliárd forintot közelíti a várható kifizetés az ítéletidő miatt Tavaly májusban a piacvezető lakásbiztosító, az AEGON Magyarország 1095 kárbejelentés után 48,1 millió forintot fizetett ki ügyfeleinek. Ez az összeg idén májusban a legfrissebb adatok szerint 525 millió forint volt, csaknem tízezer bejelentést követően – mintegy tízszerese tehát az egy évvel korábbinak. Ez az […]
2010. március 8.12:30
Óvakodjon az Ikrektől az utakon, és csütörtökön védje a férjét!
A nemzetközi Nőnap alkalmából biztosítási útmutatóval kedveskedik a hölgyeknek az AEGON A nemzetközi Nőnap alkalmából az ország vezető biztosítója, az AEGON Magyarország a nők megváltozott életmódját, speciális igényeit figyelembe vevő útmutatót készített, ami megkönnyíti az eligazodást a megtakarítások, élet- és balesetbiztosítások forgatagában. Az AEGON szakemberei ugyanakkor azt is megvizsgálták, melyek a leggyakoribb születésnapok, csillagjegyek ügyfélkörükben, […]