Ügyfélszolgálat
2010. november 26. 12:38
Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén
Tegnap hirdették ki a telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű hazai felmérésének eredményét, mely alapján a biztosítók között az általános és a problémamegoldás kategóriában is az AEGON call centere szerezte meg az első helyet. A Budapest Calling – nemzetközi call center szakkiállítás – második napján adták át a GfK Hungária Top 10 Call Center Versenyének díjait, mely […]
2010. november 11. 17:01
„Viharnyomás” alatt is kiválóra vizsgázott az AEGON Magyarország ügyfélszolgálata
A Figyelő Top200 gálán elnyert, az Év pénzintézete cím után újabb elismerő oklevelet vehetett át az AEGON Magyarország: a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyben. Mint azt Vereczki András, a szolgáltatásokért felelős vezérigazgató helyettes kiemelte: a szakmai közvélemény elismerése után ez az eredmény azért rendkívül fontos, mert azok mondtak véleményt az AEGON-ról, akik igénybe veszik a szolgáltatásokat, […]
2010. október 18. 15:12
Az AEGON Magyarország az év pénzintézete
A pénzügyi válságnak ellenálló gazdasági teljesítménye és rugalmas ügyintézése alapján az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.-t választotta az év pénzintézetének a Figyelő TOP 200 gála szakmai zsűrije. A lakásbiztosítások területén piacvezető AEGON Magyarország tavaly tovább erősítette pozícióit a hazai biztosítási piacon, miután a gazdasági válság a piaci átlagnál jóval kisebb mértékben érintette üzleti eredményeit. A […]