Díj
2010. november 26. 12:38
Problémamegoldásban is nyert az AEGON a call centerek versenyén
Tegnap hirdették ki a telefonos ügyfélszolgálatok legszélesebb körű hazai felmérésének eredményét, mely alapján a biztosítók között az általános és a problémamegoldás kategóriában is az AEGON call centere szerezte meg az első helyet. A Budapest Calling – nemzetközi call center szakkiállítás – második napján adták át a GfK Hungária Top 10 Call Center Versenyének díjait, mely […]
2010. október 18. 15:12
Az AEGON Magyarország az év pénzintézete
A pénzügyi válságnak ellenálló gazdasági teljesítménye és rugalmas ügyintézése alapján az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.-t választotta az év pénzintézetének a Figyelő TOP 200 gála szakmai zsűrije. A lakásbiztosítások területén piacvezető AEGON Magyarország tavaly tovább erősítette pozícióit a hazai biztosítási piacon, miután a gazdasági válság a piaci átlagnál jóval kisebb mértékben érintette üzleti eredményeit. A […]
2010. október 7. 15:03
Páratlan páros elismerés: AEGON Művészeti Társdíj 2010
Két összefonódó, ezért is különleges elismerést hozott létre 2006-ban az AEGON Magyarország Zrt.: az AEGON Művészeti Díjat és a hozzá kapcsolódó AEGON Művészeti Társdíjat. A cél az volt, hogy az alapító ezzel is elismerje a kortárs magyar művészeket, a korunkban születő, kiemelkedő alkotói teljesítményeket. Az AEGON Művészeti Díjat kortárs magyar író kaphatja meg az előző […]