E-ON Otthonangyal

Otthonangyal és Otthonangyal Csepp csoportos háztartási asszisztencia biztosítás termékek már nem elérhetők

EON Otthonangyal Mester

Az EON áramszolgáltató lakossági ügyfelei számára elérhető az Otthonangyal Mester háztartási asszisztencia biztosítás. A nap 24 órájában fogadjuk ügyfeleink hívását, vészhelyzet esetén 12 órán belül házhoz megyünk, és a költségek átvállalásával elhárítjuk a problémát, nem vészhelyzeti probléma esetén pedig szakembert ajánlunk

Milyen eseteben nyújt segítséget az Otthonangyal Mester?

Vészelhárítás az alábbi szakmákban: Összeg
víz-gáz-központi fűtés szerelés 60 000 Ft/esemény
gázkészülék szerelés (melegvíz és fűtési szezonban történő fűtéskimaradás esetén)
villanyszerelés
szennyvízkiömléssel járó dugulás elhárítás
zárszerelés
üvegezés
tetőfedés
Szakipari munkák elvégzésének megszervezése a fenti szakmákban  ü
Csőtörés miatt elfolyt víz értékének megtérítése 60 000 Ft/esemény
Fagyasztó leolvadása miatt károk megtérítése 60 000 Ft/esemény

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy az Otthonangyal szolgáltatást vészelhárítási részét csak vészhelyzetekben tudja igénybe venni: azaz olyan körülmények esetén, melyek sürgős – szakiparosi – beavatkozást kívánnak a további károk és balesetveszély megelőzése érdekében. Szakembereink a vészelhárítás kerestében villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezetés-szerelés és szennyvízkiömléssel járó dugulás elhárításkor vannak segítségére.
Forduljon hozzánk bizalommal akkor is, ha nincs vészhelyzet, hogy megbízható szakembert ajánlhassunk Önnek Otthonangyal szolgáltatásunk segítségnyújtási részeként.

Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy számtalan és sokféle vészelhárítási eset előfordulhat, ezért ezek teljes körű felsorolása nem lehetséges, illetve egyes helyezetek esetében nem határozható meg előre, hogy azok vészhelyzetnek minősülnek-e.

Ezért szeretnénk az alábbiakban néhány példán keresztül bemutatni, hogy Otthonangyal szolgáltatásunk keretében milyen események minősülhetnek vészhelyzetnek (költségvállalásos események) és melyek lehetnek azok, amik nem minősülnek vészhelyzetnek és így biztosítási eseménynek sem (azaz a biztosító nem téríti meg a munka költségét), de szerződött partnerünk megbízható szakembert tud ajánlani a munkálatok elvégzéséhez (költségtérítéses események).

További információ: www.eon.hu/otthonangyal

Kérdését felteheti: otthonangyal@eon-hungaria.com; 9002 Győr, Pf. 205.

Vészhelyzet esetén hívja a +36 1 755-5714.telefonszámot!

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a jelen tájékoztatásra a Gazdasági Versenyhivatal előtti Vj/76/2015. számú versenyfelügyeletei eljárásra tekintettel kerül sor. Az ügyben hozott döntés a www.gvh.hu című oldalon megtalálható.

A vészelhárítási helyzetek és az annak nem minősülő helyzetek leggyakoribb esetei

Vészelhárítási helyzetek

Költségvállalásos események (ügyfél részére díjmentes a biztosítási összeghatárig)

Villanyszerelés:

  • Konyhában szikrázott a mennyezeti lámpa vezetéke a hálózati bekötésnél, a lakás egészében nincs áram
  • A lakás főbiztosíték táblájánál durranás hallatszott, elment az áram a lakás két helyiségében
  • A fürdőszobában égett szag van, nincs áram a lakás többi részében

Vízvezeték-szerelés:

  • Az egyik fürdőszoba falon folyamatosan terjedő vizesedés észlelhető, csőtörés valószínűsíthető
  • A konyhai mosogató alatti flexibilis csőből folyamatosan csepeg a víz, áztatja a fürdőszoba szekrényt
  • Családi ház udvarán a kerti csap elzáró szelepe nem zárható el, folyik a víz

Dugulás-elhárítás:

  • Konyhában a mosogatógép működése közben a mosogatóba jön vissza a víz
  • Fürdőszobai kádban leengedett víz az padló összefolyón keresztül elárasztja a helyiséget
  • Családi házban víz leengedés következtében az udvaron található a vízakna telítődik

Gázvezeték-szerelés:

  • Konyhában gáztűzhely közelében gázszag érezhető, szakember megállapítása alapján a bekötővezetékből történik szivárgás
  • Fűtés szezonon kívül a nappaliban gáz szag érezhető
  • Előszobában gázszivárgás észlelhető / sistergés hallható, az előszobában nincsen gázkészülék

Vészhelyzetnek nem minősülő helyzetek

Költségtérítéses események (ügyfél a szolgáltató felé közvetlenül rendezi)

Villanyszerelés:

  • Fürdőszobai villany vízmelegítő nem ad meleg vizet
  • A nappali egyik villanykapcsolója nem működik megfelelően
  •  Lakásban található lámpa izzója kiégett

Vízvezeték-szerelés:

  • Fürdőszobai mosdó csaptelepe csepeg, csere szükséges
  • Vízóránál található golyóscsap meghibásodás
  • Családi ház főelzáró csapja nyitott állásban található, ennek ellenére nincs víz az egész házban

Dugulás-elhárítás:

  • Konyhai mosogatóból történő lassú vízlefolyás
  • Fürdőszoba padló összefolyóból szokatlan hangok és kellemetlen szagot érkeznek
  • A kerti emésztő gödör nem volt az utóbbi időben tisztítva, ezért a házon belül dugulás észlelhető

Gázvezeték-szerelés:

  • Konyhai gáztűzhely egyik gázrózsája nem működik
  • CO jelző riasztása esetén más jelenség nem tapasztalható (pl. gázszag)
  • Fürdőszobai átfolyós vízmelegítő nem kapcsol be, nem ad meleg vizet

Kapcsolódó dokumentumok

Otthonangyal Partner csoportos balesetbiztosítás

Az EON áramszolgáltató lakossági ügyfelei egyéni és családi balesetbiztosítási csomagok közül választhatnak. Egyéni csomag esetén a biztosítás az EON áramszolgáltató lakossági ügyfelére terjed ki, családi csomag választása esetén az EON áramszolgáltató lakossági ügyfele és a vele azonos állandó lakcímre bejelentett közeli hozzátartozója valamint élettársa minősül biztosítottnak. A biztosítási fedezet 73 éves korig igényelhető és 75. éves korig érvényes.

Szolgáltatási tábla

Otthonangyal Partner
Baleseti halál 1 000 000 Ft
Baleseti rokkantság 1-100%
(a rokkantság mértékének arányában a biztosítási összeg arányos része)
max. 1 000 000 Ft
Baleseti kórházi napi térítés 1-50 nap 5 000 Ft / nap
Baleseti csonttörés 25 000 Ft
Baleseti műtét
kiemelt műtét 500 000 Ft
nagy műtét 100 000 Ft
közepes műtét 50 000 Ft
kis műtét 25 000 Ft
Baleseti költségtérítés 25 000 Ft
24 órás telefonos orvosi asszisztencia

Mennyibe kerül?

Az Otthonangyal Partner Egyéni csomag díja havi 499 Ft (5988 Ft/év), míg a Családi csomag díja 899 Ft (10 788 Ft/év), melyet E.ON számlájával együtt tud kiegyenlíteni.

Mi a teendő baleset esetén?

Amennyiben baleset történik, azt írásban 30 napon belül jelenteni kell az Alfa Biztosító (Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt., 1091 Budapest Üllői út 1. Csoportos Biztosítások Üzletág vagy eletbejelentes@alfa.hu). A kárbejelentéshez szükséges nyomtatvány a “Kapcsolódó dokumentumok” alatt található vagy kérésre az Alfa Biztosító +36 1 -477-4825 telefonszámon vagy eonbaleset@alfa.hu e-mailcímen elérhető ügyfélszolgálata kiküldi.

A tájékoztatás nem teljes körű, a részletek a Kapcsolódó dokumentumok alatt lévő „Biztosítási feltételekben” találhatók.

Kapcsolódó dokumentumok

Kárbejelenő nyomtatványok:

Egyéb dokumentumok:

AlfaGo
×
Tartsa kézben biztosítási ügyeit!
Töltse le mobil applikációnkat most!
Tovább