
Szerződésadatok
Díjfizetés
Kárbejelentés
Küldemények
Igazolások
Adatmódosítás
Videónkban részletesen bemutatjuk a regisztráció lépéseit, nézze meg Ön is!
A Regisztrálok gombra kattintva indíthatja el a folyamatot. Ehhez a biztosítás kötvényén, a „Közös képviselő neve” sor alatt található ügyfélazonosító számára lesz szüksége.
Adja meg az e-mail címét és jelszavát.
A regisztrációs adatokon kívül még a képviseleti jogot igazoló irat másolata szükséges. Fontos, hogy ha ez nem tartalmazza az Ön személyes adatait (édesanyja nevét, születési dátumát, lakcímét, ill. jogi személy esetén a cég nevét, adószámát és telephelycímét), csatolja személyazonosító dokumentumának és lakcímkártyájának lakcímet tartalmazó oldalának másolatát is.
Olvassa el, majd pipával jelezze, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket.
A regisztrációs adatok megadása és a szükséges irat(ok) csatolása után kollégáink ellenőrzik azokat, majd megerősítő e-mailt küldünk Önnek, az abban szereplő linkre kattintva aktiválhatja fiókját.
Előfordulhat, hogy Ön még nem szerepel a nyilvántartásunkban, ezért nem rendelkezik ügyfél-azonosítóval sem. Ahhoz, hogy a regisztrációhoz szükséges azonosítót létrehozhassuk, kérjük, ide kattintva, a „Társasház” opciót választva küldje el az Ön által kezelt társasház közgyűlési határozatát. Ha több házat kezel, kérjük, az összeset csatolja. Az irat beérkezését követően létrehozzuk és elküldjük Önnek a szükséges azonosítót, amivel regisztrálhat.
A szolgáltatást részletesen bemutatjuk az erről szóló videónkban.
A nyitóoldalon a belépés után láthatja az összes olyan szerződést, ahol szerződő és / vagy közös képviselő.
A szerződésre kattintva intézheti többek között a biztosítás díjának befizetését, igazolást tölthet le, szükség esetén kárt jelenthetet, valamint nyomon követheti a már bejelentett káreseményeket.
Az Adataim menüpontban, a jobb felső sarokban ellenőrizheti és módosíthatja személyes adatait (e-mail, telefonszám, lakcím, levelezési cím). Itt éri el a jelszócsere lehetőségét is.
A bal oldali menüben megnézheti elektronikus leveleit, e-kapcsolat szolgáltatást igényelhet, az Írjon nekünk! menüpontban pedig a kapcsolatfelvétel mellett számos ügyet intézhet.
Ha több társasházi biztosítást is kezel, de nem látja az összeset a fiókjában, előfordulhat, hogy a szerződések különböző ügyfél-azonosítón szerepelnek. Ahhoz, hogy ez a probléma megoldódhasson, az alábbi megoldások közül választhat:
Töltse le most az AlfaGo+ alkalmazást, és használja ki a digitális előnyöket!
