Az Aegon Biztosító augusztus 1-től Alfa Biztosító néven folytatja. Részletek

Válassza online ügyfélszolgálatunkat!

Intézze biztosítási ügyeit kényelmesen!

ugyfelszolgalat.alfa.hu

 

Hogyan működik?    Regisztrálok

 


Megéri az online ügyintézést választani!

6 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
0 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
5 4 3 2 1 0 9 8 7 6 5
6 2 1 0 9 8 7 6 5 4 3
9 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
4 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

regisztrált ügyfél

1 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
0 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
2 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
1 4 3 2 1 0 9 8 7 6 5
7 2 1 0 9 8 7 6 5 4 3
6 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
2 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

ügyintézés 2022-ben

2 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
0 1 0 9 8 7 6 5 4 3 2
6 4 3 2 1 0 9 8 7 6 5
7 2 1 0 9 8 7 6 5 4 3
5 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
2 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0

kárbejelentés 2022-ben


Videónkból megismerheti a regisztráció lépéseit,
és a felület használatához adunk hasznos tanácsokat.

 

Hogyan tud regisztrálni?

A Regisztráció gombra kattintva kezdeti el a folyamatot, amelyhez szerződésazonosítójára lesz szükség. Ezt megtalálja biztosítási kötvényén, vagy korábbi postai/e-mailes küldeményeinken. Ha több szerződése van, elég az egyikkel regisztrálnia, és fiókjában megjelenik minden további szerződés, amelynél Ön a szerződő. A regisztrációs adatok megadása után megerősítő e-mailt küldünk Önnek, az abban szereplő linkre kattintva aktiválhatja fiókját. Az egész művelet 2 perc alatt elvégezhető.

Alfa ügyfélszolgálat regisztráció

A regisztráció lépései:

  1. Válassza ki, hogy Magánszemélyként, Gazdálkodó szervezetként vagy Társasházként kötötte szerződését
  2. Adja meg a szerződésazonosítóját (több szerződés esetén bármelyik lehet), a szerződő születési dátumát és anyja születési nevét
  3. Adja meg az email címét, amellyel a fiókját regisztrálni szeretné
  4. Adja meg a használni kívánt felhasználónevet (lehet az e-mail címe is) és jelszót
  5. Pipálja be, hogy elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket
  6. Az Önnek küldött megerősítő emailt nyissa meg, és a benne található linkre kattintva aktiválja fiókját

Alfa Biztosító online ügyfélszolgálat regisztráció lépései
Alfa Biztosító online ügyfélszolgálat regisztráció lépései

Hogyan működik az online ügyfélszolgálat?

A szolgáltatást részletesen bemutatjuk az erről szóló videónkban.

Alfa ügyfélszolgálat funkciók - nyitóoldal
A nyitóoldalon
a belépés után látja szerződése legfontosabb adatait, típusát, azonosítóját és díjrendezettségét, valamint innen indíthat bankkártyás díjfizetést.
Alfa ügyfélszolgálat funkciók - szerződés
A szerződésre kattintva
megtekintheti a szerződésével kapcsolatos részleteket, módosíthatja díjfizetési módját és gyakoriságát, igazolásokat tölthet le, kárbejelentést indíthat.
Alfa ügyfélszolgálat funkciók - adataim
Az Adataim menüpontban
a jobb felső sarokban ellenőrizheti és módosíthatja személyes adatait (e-mail, telefonszám, lakcím, levelezési cím). Itt éri el a jelszócsere lehetőségét is.
Alfa ügyfélszolgálat funkciók - bal oldali menü
A bal oldali menüben
megnézheti elektronikus leveleit, e-kapcsolat szolgáltatást igényelhet, az Írjon nekünk! menüpontban a kapcsolatfelvétel mellett számos ügyet intézhet.

 

Ügyfeleink mondták:

Az oldal jól áttekinthető, gyorsan elintézhető minden: díjfizetés, fedezetigazolás, zöldkártya-igénylés. Tetszik.

Jól átlátható felület, egyszerű ügyintézés, rugalmas gyors, érthető kárbejelentés és feldolgozás.

Felhasználóbarát honlap, egyértelmű navigáció – ha mégsem, a popup ablakok azonnal és egyértelműen segítenek

A 40 év alatt még soha nem volt problémám Önökkel, az online ügyintézés bevezetésével pedig könnyebbé tették az ügyintézést.

10-ből 10 pontot adok, mert ennél egyszerűbb és gyorsabb ügyintézést nem tudok elképzelni.

Mindig mindent egyszerűen el tudok intézni úgy, hogy soha nem voltam egyetlen Alfa irodában sem.

Regisztrálok

 

Az Aegon Biztosító augusztus 1-től Alfa Biztosító néven folytatja. A névváltással kapcsolatban a Társaság ügyfeleinek semmilyen teendője nincs. Részletek