Az AEGON Angyal nyerte a második díjat az ÉV alkalmazása versenyen

Parkol, tankol, segélyhívást indít az év egyik vezető mobil alkalmazása

AEGON Angyal: a SMARTMOBIL konferencián az AEGON Biztosító autós alkalmazása nyerte a második díjat az ÉV alkalmazása versenyen

Minden vezetés közben felmerülő fontosabb problémára azonnali megoldást nyújt a SMARTMOBIL konferencia az ÉV alkalmazása versenyének második helyezett applikációja, amelyet az AEGON Magyarország megbízásából a közelmúltban fejlesztettek ki, és amely élesítése után nem sokkal az AppStore autós alkalmazások és navigáció kategóriájában is az élmezőnybe került.

Az iOS és Android környezetben fejlesztett alkalmazás több ponton nyújt fontos információt és azonnali segítséget az autósoknak, legyen szó a parkolásról, az éppen aktuális forgalmi helyzetről és a dugókról, az autó műszaki állapotáról vagy akár a tankolásról.

Az ingyenes alkalmazás négy menüpontot tartalmaz: a segítségnyújtás segít eligazodni a műszerfal ikonjai között, egy beépített assistance szolgáltatáson keresztül pedig bármikor segítséget kérhet az autós, ha lerobbant vagy balesetet szenvedett. A dugófigyelő menüpont azt mutatja meg, hogy mekkora forgalom várható a város különböző pontjain, a parkolás menüpont alatt pedig megtalálható az összes közelben lévő parkolóház, azok díjaival együtt, emellett az utcai utomatákon keresztüli parkolásindítás is néhány kattintással elérhetővé válik.  Végül a tankolás modul azt mutatja meg, hol van a legközelebbi töltőállomás és ott mennyibe kerülnek a különböző üzemanyagok. Ezen belül az autós szűrhet töltőállomás típusra, üzemanyag fajtára, a legolcsóbbra, a legközelebbire, illetve ezek kombinációjára is.

Az AEGON Angyalt – amely az első segélyhívásra alkalmas, assistance szolgáltatást is nyújtó magyar autós applikáció – az AEGON Magyarország megbízásából az Extreme Net tervezte meg és fejlesztette le, amely intergrált kommunikációs szolgáltatásai keretében a legelterjedtebb platformokra (iPhone, iPad, Android) fejleszt mobil alkalmazásokat. A díjnyertes AEGON ANGYAL népszerűségét igazolja az is, hogy napokkal indulása után az AppStore autós alkalmazások és navigáció kategóriájának top 10-es mezőnyébe került, a letöltések száma folyamatosan növekszik.

Az AEGON Magyarország 2012-es kgfb stratégiájában ügyfelei teljes körű, minőségi kiszolgálására helyezte a hangsúlyt és olyan szolgáltatási csomagot kínál a kötelező biztosítás mellé, amely a maga nemében egyedülállónak számít a piacon. „Nem szabad elfelejteni, hogy még mindig többségben vannak azok a járműtulajdonosok, akik számára nem csak és kizárólag az ár a döntő szempont, így nem váltanak minden évben társaságot. De az utóbbi években már a biztosítót váltó mintegy másfélmillió ügyfél sem mindig a legolcsóbb ajánlatot választotta, hanem figyelembe vette az ügyfélkiszolgálás minőségét, vagy éppen az elérhető többletszolgáltatásokat is a szerződéskötésnél” – hangsúlyozta Szombat Tamás, az AEGON Magyarország nem-életbiztosításokért felelős vezérigazgató-helyettese. A biztosító ügyfelei a közlekedésüket segítő AEGON Angyal mobil alkalmazást az elsők között kapták meg.

Töltse le most ingyen!

60_avail_market_logo1

appstoreBadge

AlfaGo
×
Tartsa kézben biztosítási ügyeit!
Töltse le mobil applikációnkat most!
Tovább