Válassza online ügyfélszolgálatunkat!

A regisztráció menetét és a legnépszerűbb funkciókat részletesen
bemutatjuk ezen a linken.

BelépésRegisztráció

Videónkban bemutatjuk a regisztráció lépéseit, és hasznos tanácsokat adunk a felület használatához.

Váltson elektronikus díjfizetésre és nyerje vissza éves díját!

Csekkezés helyett fizessen kényelmesen, elektronikus díjfizetési módjaink egyikére váltva. Ezzel szerződése egész éves díját nyerheti vissza!

Akció időtartama: 2024.11.25-től 12.08-ig.

Részletek

Váltson elektronikus díjfizetésre és nyerje vissza éves díját!

Tisztelt Ügyfelünk!
 
Tájékoztatjuk, hogy telefonos és személyes ügyfélszolgálatunk nyitvatartási ideje decemberben az alábbiak szerint módosul:
 

Telefonos ügyfélszolgálat:

  • 2024. december 7-én nem érhető el
  • 2024. december 13-án 08:00-tól 14:00-ig érhető el
  • 2024. december 14-én nem érhető el
  • 2024. december 23-án 08:00-tól 20:00-ig érhető el
  • 2024. december 31-én 08:00-tól 12:00-ig érhető el

Budapesti központi ügyfélszolgálat:

  • 2024. december 7-én 08:00-tól 14:00-ig tart nyitva
  • 2024. december 13-án 08:00-tól 14:00-ig tart nyitva
  • 2024. december 14-én zárva tart
  • 2024. december 23-án 08:00-tól 16:00-ig tart nyitva
  • 2024. december 31-én 08:00-tól 12:00-ig tart nyitva

Egyéb időpontokban a megszokott nyitvatartással állunk rendelkezésére. Megértését köszönjük.
 
Válassza online ügyfélszolgálatunkat, ahol a nap 24 órájában, azonnal intézkedhet: ugyfelszolgalat.alfa.hu

Az alábbi menüpontokban regisztráció/belépés nélkül is intézkedhet,
de a gördülékeny ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy hozza létre online fiókját.

 

Kárbejelentés

Lakásbiztosítás kárbejelentés

Ebben a menüpontban a biztosított épületét, illetve ingóságait ért károkat tudja bejelenteni. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, csatoljon a kárbejelentéshez fotókat és egyéb dokumentumokat.

Gyorsíthat a kárrendezésen: ellenőrizze kárbejelentését tájékoztató oldalunkon.

Gépjármű kárbejelentés

Ebben a menüpontban casco és kötelező gépjármű felelősség biztosítási (KGFB) károkat jelenthet be. Kérjük, akkor is ezt a menüpontot használja, ha érvényes Alfa kötelező biztosítással rendelkező autós okozott Önnek kárt.

Élet-, egészség- és baleset-biztosítás szolgáltatási igény bejelentés

Ebben a menüpontban az élet-, egészség- és baleset-biztosítási igények bejelentéséhez adunk segítséget. A lakásbiztosításhoz kötött személybiztosítási kiegészítőkre (élet, baleset, betegség) vonatkozó szolgáltatási igényét is itt jelentheti be.

 

Utasbiztosítás kárbejelentés

Hasznos tudnivalók az utasbiztosításhoz kapcsolódó kárbejelentésekhez. Kárbejelentéshez hívja az éjjel-nappal hívható utasbiztosítási segítségnyújtó vonalunkat:
+36-1-477-4900

Otthoni vészelhárítás és Lakásdoktor kárbejelentés

Amennyiben lakásbiztosítási szerződése tartalmaz Lakásdoktor Assistance kiegészítő szolgáltatást, ezen menüpont alatt talál a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos hasznos információkat.
A Lakásdoktor szolgáltatás napi 24 órában elérhető a következő telefonszámon:
+36-1-525-2737

Vállalati vagyon kárbejelentés

A NEM lakossági vagyonbiztosítással rendelkező vállalatok, vállalkozások biztosított ingatlanaiban, eszközeiben és készleteiben keletkezett károk, illetve a vállalati felelősségbiztosítási körbe tartozó események kárbejelentési segédlete.

 

Gépjármű assistance kárbejelentés

Gépjármű mozgás- vagy üzemképtelensége esetén assistance szolgáltatásunk segít.

  1. Ha gépjármű assistance kiegészítővel bővített utasbiztosítással rendelkezik, assistance szolgáltatásunkat a +36-1-477-4900 telefonszámon éri el.
  2. Ha gépjármű assistance kiegészítővel bővített casco, ill. lakásbiztosítással rendelkezik, assistance szolgáltatásunkat a +36-1-249-0734 számon éri el.

Duguláselhárítás / vészelhárítás

Hívja a szakember szervezési call centerünket a 06-1-525-2737 telefonszámon és mi kiküldjük szakembereinket.

Amennyiben Önnek Otthoni vészelhárítás vagy Lakásdoktor vagy Ezermester kiegészítő biztosítása van, akkor a szolgáltatás a limit erejéig díjmentes. Egyéb esetekben a szolgáltatás díja az ügyfelet terheli.

Egyéb, kárbejelentéssel és kárrendezéssel kapcsolatos oldalaink

Korábbi MKB-s ügyfeleink itt jelenthetik be a kárt.

A bejelentett gépjárműkár státuszát itt nézheti meg.

Kárrendezési tájékoztatók

Díjfizetés

Online bankkártyás díjfizetés

A díjfizetés oldalunkon online bankkártyás fizetéssel külön költség nélkül fizetheti be biztosítása díját.
Ehhez mindössze a szerződésazonosítót és születési dátumát kell megadnia.

Online befizetés indítása

 

Szerződése mellé már ezt a díjfizetési módot is választhatja. A díj esedékességekor értesítőt küldünk, ami alapján bankkártyájával azonnal intézheti az összeg befizetését online ügyfélszolgálati fiókjában vagy az AlfaGo applikációban. Ha a gyorsfizetést választja, a regisztrált kártyához a kártyaadatokat csak egyszer kell megadnia, a későbbi fizetéseket már egyszerűen és gyorsan intézheti a rögzített kártyával.

 

Hogyan állíthatja be szerződésére a rendszeres bankkártyás díjfizetést?

  1. A biztosítási kötvény kézhezvétele utána regisztráljon Online Ügyfélszolgálatunkon (ugyfelszolgalat.alfa.hu).
  2. A bankkártya regisztrációt a Szerződéseim/ Módosítások végrehajtása, díjfizetés fülön belül a díjfizetés menüpontban indíthatja.
  3. Kérjük, a bankkártya regisztrációjához fogadja el az online nyilatkozatot. Ezzel a lépéssel Ön felhatalmaz minket, hogy a választott ütemezés szerinti díjat levonjuk számlájáról.
  4. Bankkártya-regisztrációhoz szükséges adatok, az OTP Bank Zrt. oldalán:
    • Fizető fél adatai: „Fizető fél neve” a bankkártya tulajdonos neve.
    • Bankkártya száma: 4-szer 4, azaz 16 karakter hosszú számsor.
    • Bankkártya lejárata:2-szer 2 karakter, hónap és év. (pl. 02/16)
    • CVC kód: a kártya hátoldalán található 3 karakter hosszú számsor
Fontos információ!
A sikeres díjfizetés, ezáltal folyamatos biztosítási védelme érdekében kérjük, hogy csak érvényes bankkártyával regisztráljon, illetve ügyeljen rá, hogy a bankkártyán beállított limit összege fedezze a fizetendő biztosítási díjat. A díjlevonások sikerességét is Önnek szükséges ellenőriznie.

Bankkártya regisztrációhoz ügyfélszolgálatunkat a következő oldalon érheti el: ugyfelszolgalat.alfa.hu

Ha még nem regisztrált Online ügyfélszolgálatunkon, azt a következő linken teheti meg: ugyfelszolgalat.alfa.hu/register/menu

 

Internetes banki szolgáltatáson keresztül vagy bankjában személyesen intézhető, gyors egyéni fizetési mód. További előnye, hogy bizonyos szerződések esetében díjkedvezményre jogosít, sőt, egyedi utalással fizető lakás- és gépjármű-biztosítási ügyfeleink e-kapcsolat szolgáltatásunkat is igénybe vehetik.

Egyedi banki átutalásos díjfizetési mód esetén kísérje figyelemmel a választott ütemezés szerinti befizetési időpontokat.

Számlaszám

HUF (forint) befizetése esetén: 12001008-00312421-00100004

Az Alfa Euró Select (MF-12R), az EUROMAXX (EM-01), az EUROMAXX III. (EM-03), az EUROMAXX IV. (EM-04), az Alfa Jáde EUR (TR-19) és az Alfa Zen EUR (NY-13) életbiztosítások esetén a következő devizaszámlára várja a Biztosító a díjakat:
Eurós számlaszám: 12001008-01951748–00100000

Az Alfa Jáde USD (TR-29) és az Alfa Zen USD (NY-23) életbiztosítás esetén a következő devizaszámlára várja a Biztosító a díjakat:
Dolláros számlaszám: 12001008-01951748–00200007

A Prémium üzletág által értékesített devizás (EUR és USD) élet- és nyugdíjbiztosítások esetén a következő weboldalon található devizaszámlákra várja a Biztosító a díjakat: https://www.alfapremium.hu/dijfizetes/

Befizetése egyszerű azonosításához az utalás közlemény rovatába a biztosítás szerződésazonosítóját szükséges beírnia.

Utasbiztosítási díj befizetése
Utasbiztosítási díj számlaszáma (HUF): 11707110-20003263 (Alfa utasbiztosítási díjszámla)
Kérjük, erre a számlaszámra kizárólag utasbiztosítási díjat fizessen be! Köszönjük!

Fontos!
Kérjük, minden esetben a biztosításkötéskor választott devizanemhez tartozó számlaszámra fizesse be a díjat. Ha pl. euróban szeretne díjat fizetni forint alapú szerződésre, úgy a HUF számlára utaljon, ha pl. forintban szeretne fizetni euróban kötött biztosításra, akkor pedig az EUR számlaszámot válassza. Az utalás során felmerülő banki költségek mint díjfizetőt, Önt terhelik, ezért érdemes ezekről előzetesen tájékozódnia számlavezető bankjánál. Köszönjük!
Abban az esetben, ha a biztosítás díját USD-ben utalja a számlánkra, de az Ön és a Biztosító bankja nem vezet közösen USD számlát, akkor az ügyletbe be kell vonni egy közvetítő bankot, aki jogosult arra, hogy a költségeit a befizetett díjból levonja.

Külföldről indított utaláshoz szükséges további adatok:

HUF (forint) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén:
HUF utalás: 12001008-00312421-00100004
IBAN szám: HU76 1200 1008 0031 2421 0010 0004
SWIFT kód: UBRTHUHB

Az Alfa Euró Select (MF-12R), az EUROMAXX (EM-01), az EUROMAXX III. (EM-03), az EUROMAXX IV. (EM-04), az Alfa Jáde EUR (TR-19) és az Alfa Zen EUR (NY-13) életbiztosítások esetén a következő devizaszámlára várja a Biztosító a díjakat:

EUR (euró) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén:
Eurós számlaszám: 12001008-01951748–00100000
IBAN szám: HU14 1200 1008 0195 1748 0010 0000
SWIFT kód: UBRTHUHB

Az Alfa Jáde USD (TR-29) és az Alfa Zen USD (NY-23) életbiztosítás esetén a következő devizaszámlára várja a Biztosító a díjakat:

USD (amerikai dollár) díjfizetésű szerződésre történő utalás esetén:
Dolláros számlaszám: 12001008-01951748–00200007
IBAN szám: HU14 1200 1008 0195 1748 0020 0007
SWIFT kód: UBRTHUHB

A Prémium üzletág által értékesített devizás (EUR és USD) élet- és nyugdíjbiztosítások esetén a következő weboldalon található devizaszámlákra várja a Biztosító a díjakat: https://www.alfapremium.hu/dijfizetes/

Válassza az egyedi banki átutalásos díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: ugyfelszolgalat.alfa.hu
Még nem regisztrált? Válassza a következő linket: ugyfelszolgalat.alfa.hu/register/menu

 

Amennyiben Ön csoportos beszedéssel kívánja fizetni díját, az automatikus díjlehívás beállításához a következő lehetőségek közül választhat.

  1. Keresse fel a ugyfelszolgalat.alfa.hu oldalunkat, ahol – regisztrációt követően – a "Díjfizetési mód" felületen már a legfontosabb adatokkal kitöltött megbízást töltheti le.
  2. Ha Ön rendelkezik bankjánál netbank-hozzáféréssel, azon keresztül egyszerűen és gyorsan megadhatja a biztosítási díj levonásához szükséges megbízást bankjának.
  3. Az innen is letölthető "Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére" nyomtatványt – kitöltve és a számlatulajdonos által aláírva – személyesen is átadhatja a bank ügyfélszolgálatán.
  4. Amennyiben Önnek kényelmesebb, a kitöltött és aláírt megbízást biztosítónk címére is visszaküldheti.

Postacímünk: Alfa Vienna Group Általános Biztosító Zrt. 9401 Sopron, Pf.22

Ebben az esetben kérjük, vegye figyelembe, hogy a postai átfutás, illetve a feldolgozás időigénye miatt előfordulhat, hogy csak 1-2 hónap múlva válik lehetővé az első díj levonása számlájáról. Ha van rá módja, a gyors ügyintézés érdekében netbankon keresztül adjon megbízást bankjának.

A megbízási nyomtatványon "A szerződés azonosítója a kedvezményezettnél" melletti mezőbe a fogyasztóazonosítót szükséges beírnia. Kérjük, ezt a következő módon adja meg: nagy "A" betű, valamint a biztosítás szerződésszáma 10 számjegyre kiegészítve nullákkal. Pl. A0012345678 vagy A0123456789. Bizonyos életbiztosításoknál nagy "A" helyett "MM" vagy "L" betűt kell megadni (ezt a szerződésazonosító tartalmazza).

Sok esetben azért utasítja vissza a bank a megbízást, mert a nyomtatványon szereplő aláírás eltér a pénzintézetnél nyilvántartott aláírás-mintától.
Kérjük, ügyeljen rá, hogy azonos módon írja alá a csoportos megbízást.
Hasznos tipp!
Amennyiben korlátozza a számlájáról levonható összeg nagyságát (“teljesítés felső határa”), kérjük, folyamatos biztosítási védelme érdekében ügyeljen rá, hogy a fizetendő díj változásakor (pl. évfordulós díjemelésnél) a megadott összeghatárt is módosítsa. Célszerű 2 havi biztosítási díjnak megfelelő összeghatárt beállítania, mert ha bármilyen okból nem sikerül az egyik hónapban a lehívás, a következő hónapban a teljes összeget levonhatjuk, így díjrendezett marad szerződése.

Válassza a csoportos beszedéses díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: ugyfelszolgalat.alfa.hu

Még nem regisztrált? Válassza a következő linket: ugyfelszolgalat.alfa.hu/register/menu

 

Az érvényes törvényi előírások értelmében a befizetés időpontjának az a nap számít, amikor az összeg társaságunk számlájára beérkezik. Annak érdekében, hogy időben beérkezzen a biztosítási díj, javasoljuk, hogy a megadott határidő előtt 4-5 munkanappal adja fel a csekket.

Válassza a banki díjfizetést Online Ügyfélszolgálatunkon!

Ha Ön már regisztrált, kattintson ide: ugyfelszolgalat.alfa.hu

Még nem regisztrált? Válassza a következő linket: ugyfelszolgalat.alfa.hu/register/menu

 

Telefonos ügyintézés

Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-1-477- 4800 (Magyarországról és külföldről is hívható/International call number)

Kollégáink a következő nyitvatartás szerint fogadják hívását:

  • hétfő, kedd, szerda: 8:00-16:00
  • csütörtök: 8:00-20:00
  • péntek: 8:00-16:00

Menütérkép

Írásban keresse ügyfélszolgálatunkat online felületünkön, így gyorsan és kényelmesen kapcsolatba léphet velünk!

Központi fax: +36-1-476-5710

 

Meghatalmazás

Tájékoztatjuk, hogy a törvényi előírások szerint kizárólag a biztosítási szerződés szerződőjének, biztosítottjának, károsultjának vagy a szolgáltatás jogosultjának van lehetősége közvetlen ügyintézésre. Amennyiben Ön mint a biztosítás szerződője más személyt kíván megbízni az ügyintézéssel, azt kizárólag írásos formában fogadhatjuk el (a felügyeleti szervünk határozata értelmében telefonos nyilatkozatra sincs már lehetőség). Kérjük, kitöltve és aláírva küldje vissza ezt a meghatalmazást postai úton a 9401 Sopron Pf. 22 címre:

 

Állandó meghatalmazás

ALT-AM-230801-digitalis

 

Az alábbi ábra ügyfélszolgálati vonalunk leterheltségét mutatja, és segítségét nyújt Önnek abban, hogy olyan időpontot válasszon ügyintézésre, amikor lehető leggyorsabban juthat segítőkész kollégáinkhoz. Javasoljuk a zöld időzóna választását!

 

Az Alfa Biztosító ügyfélszolgálati vonal leterheltsége

Személyes ügyintézés

Levélcímünk
  • Biztosításkötéshez kapcsolódó ügyintézés: 9401 Sopron Pf. 116
  • Kárrendezési ügyintézés: 9701 Szombathely Pf. 63
  • Általános ügyintézés: 9401 Sopron Pf. 22

Panaszbejelentés

Panaszbejelentés

 

Kérjük, amennyiben írásban kívánja megtenni bejelentését, a panaszbejelentő nyomtatványt nyomtassa ki, és nyomtatott nagy betűkkel töltse ki, majd küldje el címünkre:

Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.
1813 Budapest
Pf. 245

 

Eseti meghatalmazás

ALT-EM-230801-digitalis

Állandó meghatalmazás

ALT-AM-230801-digitalis

Panaszkezelési szabályzat

PSZ-TAJ-241122

Panaszbejelentő nyomtatvány

ALT-FP-230801-digitalis

Termékdokumentáció igénylése

A biztosítási termékek megkötésekor érvényes szerződési feltételeket (szabályzatot, függeléket, termékismertetőt) és egyéb, a kötéshez kapcsolódó általános tájékoztatókat (pl. KID – kiemelt információs dokumentum) a https://www.alfa.hu/dokumentumok#150-157-wpfd-biztositasok oldalról, a biztosítás kiválasztását követően érheti el.